måndag 9 januari 2012

My friends is the best !

Tänkte skriva om mina älskade vänner ♥



Sandra Varnberg ♥
Sandra,vi har känt varandra i snart 3 år,vi har alltid kul tillsammans, du är fin ,snäll och underbar!
och vi har verkligen massor utav minnen,bad i hästarnas vattenkar ,
skridskor i hästhagen, vi skulle sova i stallet men vi hörde något
på kyrkogården så vi vågade inte så vi sov i ditt garage xD
Och i skolan när vi gick och sa till alla ungar att det var kladd kaka men så var det inte det ..
ja vi är allmänt galna tillsammans ,och det hoppas jag att vi fortsätter med !
Jag älskar dig !

Tove (Tosan) Olsson ♥
Vi har kännt varandra i snart 3 eller 4 år !  och vi har såå många minnen tillsammans ,och du är jätte snäll och jätte fin, och pratglad ,kan man ju säga :*
När vi var på Stockholm horseshow och vi skulle hitta ut ur parkeringshuset ,haha.
Och när vi klättrade med hästarna så tog vi tid när vi red och så skulle vi slå det ,
ja det finns massor utav mer !
Du är bäst som du är och jag älsakreyy
Tosan♥Mosan

Fanny Börjesson ♥
En vän som jag alltid har kul med ,skratt på lektionerna,lärarna har fått sära på oss ,men vadå ? Lev livet liksom ?
Vi har också minnen för livet och du är snäll söt, snygg , helt underbar ♥
vi har känt varandra i snart 3 år men det känns som mer !
jag älskar dig !
(hoppas att du inte möblerar om mig för bilden ;) )

Jenny Ljungkvist ♥
Har känt dig i cirka 7 hela år !
Du är snäll,söt ,rolig ,bäst ! vi har alltid kul med varandra ,dansa vilt och galet  med kuddar under tröjan,  ridit på käpphästar till varandra mitt i centrala Örebro,  och alla skolminnen  och dagarna i Norge !
Du är en vän som man kan lita på !
Jag älskar dig !

Stina Johansson ♥
Vi har inte känt varandra så jätte länge men vi har kommit nära varandra ändå !
Du är knasig,snäll,söt ,underbar !
vi har många minnen , när vi byggde hinderbanan i skogen,badade, och massor utav ridminnen!
vi kommer lära känna varandra mycket mer när vi börjar 7:an för då hamnar vi på samma skola !
jag älskar dig !




Jag älskar er alla vad som än händer och ni är dom bästaste man kan ha ,BAMSE kramar till er ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar